دوام يك كمپرسور را در نظر بگيريد

بزرگترين توليد كننده پمپ ها و كمپرسور هاي هوا و گاز از نوع رينگ مايع

دوام يك كمپرسور را در نظر بگيريد

۴۶ بازديد

وقتي به مقايسه كمپرسور هوا مختلف مي‌پردازيد، دوام هر دستگاه را بايد در نظر بگيريد. قدرت براي ماندگاري و عمر سرويس يك كمپرسور بسيار مهم است.

چه مواردي را در زمان انتخاب كمپرسور بايد در نظر گرفت

سرمايه‌گذاري كه براي يك ماشين مستحكم‌تر انجام مي‌دهيد، مي‌تواند در دراز مدت موجب صرفه‌جويي در هزينه‌هاي شما شود. زيرا كمتر با نقص عملكردي روبرو خواهيد شد كه مي‌تواند منجر به افزايش صورتحساب هزينه‌هاي نگهداري شود. از ويژگي‌هاي يك كمپرسور  براي بررسي در اين رابطه مي‌توان موارد زير را نام برد.

دوام يك كمپرسور را در نظر بگيريد

سيستم خنك كننده

كمپرسورهاي هوا بايد داراي سيستم خنك كننده بهينه باشند تا در روزهاي مرطوب و گرم، اين سيستم از گرماي بيش از حد موتور جلوگيري كند، به خصوص اگر قصد داريد دستگاه را در محيط گرم قرار دهيد. فن‌هاي داخل كمپرسورهاي هوا بايد سريع و بادوام باشند. اگر يك كمپرسور بر اساس استحكام و دوام فن‌هاي خود، نظرات غيرقابل قبولي را دريافت كرده است، مدل‌هاي جايگزين را در نظر بگيريد.

قاب و محفظه

حتي اگر يك كمپرسور  از قطعات داخلي مقاوم تشكيل شده باشد، اگر ساختار بيروني آن ضعيف باشد، اين دستگاه خريد خوبي نخواهد بود. قوي‌ترين كمپرسورهاي هوا به عنوان بخشي از ساختار خود داراي قاب‌هاي فولادي سنگين هستند. در يك مكان صنعتي، در صورت برخورد دستگاه با يك سبد يا سقوط از اشياء، قسمت‌هاي داخلي كمپرسورهاي هوا از آسيب ديدن محافظت مي‌شوند. براي دوام و اهداف زيبايي‌شناسي اضافه شده، محفظه همچنين بايد داراي روكش پودري باشد يا با رنگ الكترواستاتيك پوشش داده شود، زيرا اين امر به مقاومت در برابر سايش و ترك‌ها كمك مي‌كند.

سيلندر چدني

يكي از قسمت‌هاي حياتي كمپرسورهاي هوا سيلندر است، زيرا در اين جا است كه هوا براي استفاده در برنامه‌هاي مختلف تحت فشار قرار مي‌گيرد. براي فشرده‌سازي بهينه، سيلندر بايد داراي انعطاف‌پذيري كافي باشد. با استفاده از يك سيلندر چدني، كمپرسورهاي هوا از دوام بهينه در اين منطقه محوري برخوردار هستند.

استفاده از تجهيزات مناسب براي كمپرسور 

هنگام خريد كمپرسور، شيلنگ‌هاي مناسب براي اتصالات دستگاه و ابزارهاي مربوطه را انتخاب كنيد. يك اختلاف جزئي در قطر مي‌تواند از نظر فشار و كارايي تفاوت زيادي را ايجاد كند. يك اشتباه رايج در بين كاربران جديد اين است كه از شلنگ‌هاي رينگ يك چهارم اينچي در دستگاه‌ها و برنامه‌هاي كاربردي كه به شلنگ‌هاي سه هشتم اينچي نياز دارند، استفاده مي‌كنند. اگر چه ممكن است اين تفاوت اندك به نظر برسد، اختلاف در فشار هوا زماني مهم است كه تعداد چرخش‌هايي را كه در يك چرخه رخ مي‌دهد را در نظر بگيريد.

گذشته از كيفيت خود كمپرسور ، حتما از يك فروشنده معتبر با پرسنل مجرب خريداري كنيد.

برخي از سوالات كليدي كه بايد در مورد يك فروشنده آينده نگر بپرسيد

اين شركت چه مدت فعاليت داشته است؟ اگر شركت داراي چندين سال سابقه درخشان است، مانند صنايع واكيوم پارس، مي‌توانيد مطمئن باشيد كه آنها داراي سابقه طولاني بوده و در جلب رضايت مشتريان زيادي موفق هستند.

آيا كمپرسورها كالاي اصلي يا ثانويه‌اي است كه مي‌فروشند؟ شركتي كه در كمپرسورهاي هوا تخصص دارد احتمالا از دانش، تخصص و پشتيباني بهتري در مقايسه با يك انبار كه كمپرسورها را به عنوان بخشي از موجودي بزرگ‌تر خود ذخيره كرده است، برخوردار است.

آيا مي‌توانند به سوالات مربوط به ويژگي‌ها و جزئيات هر نوع ساخت و مدل در انبار پاسخ دهند؟ بر اساس استفاده از يك مدل، شما به احتمال زياد ليستي از سوالات خاص را خواهيد داشت كه فقط يك متخصص قادر به پاسخگويي آنها خواهد بود.

ميزان گارانتي و خدمات پس از فروش چقدر است؟ در صورت بروز مشكل، اطمينان حاصل كنيد كه پشتيباني در دسترس خواهد بود و در صورت خراب شدن چيزي، در حالي كه كمپرسور هنوز تحت ضمانت قرار دارد، قطعات جايگزيني در دسترس باشند. تاييد كنيد كه در صورت لزوم مي‌توانيد به راحتي از طريق تلفن يا ايميل با فروشنده تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.